Recenze online hry Zoo 2 Animal Park

Zoo 2 Animal Park patří mezi oblíbené online hry z kategorie budovatelských. Jejím primárním zaměřením je budování vlastní zooglogické zahrady. Příběh začíná tím, že hráč dědí po své zesnulé tetě ZOO a dostane ultimátum k jejímu zvelebení do 48 hodin. To je samozřejmě nelehký úkol, ale také pouze začátek dlouhé mise, která vás jako budoucího ředitele ZOO teprve čeká.

Postupem času jako manažer ZOO budete muset zvládat širokou řadu činností. Vaší hlavní zodpovědností bude samozřejmě péče o zvířata. Jak bude zahrada růst, můžete pořizovat i další druhy a starat se o jejich blahobyt. ZOO však samozřejmě není čistě jen o zvířatech. Budete mít za úkol zajišťovat také čistotu, budovat infrastrukturu nebo spravovat finance nutné pro další růst vašeho podniku. Jedná se zkrátka o velmi komplexní zábavu, ke které vám stačí pouze počítač, internetové připojení a chuť pustit se do věci.

Zoo 2 Animal Park – Questy

Systém hry spočívá v plnění úkolů (tzv. questů) za které hráč získává zkušenosti a odměny, které umožňují ZOOlogickou zahradu dále rozšiřovat a zvelebovat. Systém je silně motivační, protože tímto způsobem získávají hráči možnost odemykání nových zvířat, doplňků a funkcí, které jsou pro další růst ZOO nezbytné.

Zoo 2 Animal Park – Energie

Velmi důležitým doplňkem, který je nezbytný pro úpravu terénu a prostředí vaší ZOO je energie. Pokud dosáhnete ve hře úrovně 25, získáte možnost používání buldozéru. Jen prostřednictvím něho si snadno přizpůsobíte zahradu podle vašich představ.  Aby však nebylo používání neomezené, musíte za každé využití zaplatit energií. Energii ve hře Zoo 2 Animal Park můžete získat několika způsoby. Buď si jí zakoupíte za diamanty, vyhrajete jí v kole štěstí, v měsíčním kalendáři a nebo vám bude darována jako odměna za plnění některých úkolů.

Zoo 2 Animal Park – Cheaty

Velké množství hráčů se zajímá v souvislostí s hrou Zoo 2 Animal Park o takzvané cheaty nebo kódy, které by umožnili snadnější progres ve hře a rychlejší růst jejich ZOO. Hra však stejně jako další online prohližečové varianty možnost cheatování nenabízí a neexistuje ani žádný podobný způsob jak se v ní rychleji posouvat.

Zoo 2 Animal Park klady

• Zajímavý příběh z prostředí ZOO
  • Motivační scénář s plněním úkolů